poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Początek





Inspiracją do powstania tego bloga były dwa wydarzenia. Pierwszym był powrót do świata gier Chrisa Robertsa, legendarnego twórcy gier takich jak Wing Commander, Privateer czy Freelancer. Wrócił po 10 nieobecności podczas której próbował swoich sił w Hollywood. Wystartował on na kickstarterze z grą Star Citizen, będącą połączeniem jego wcześniejszych gier w jeden projekt: trwały wszechświat zamieszkiwany przez graczy i NPC. Jako wieloletni fan fantastyki naukowej, jak i innej gry online z trwałym wszechświatem, a mianowicie EVE Online, zapaliłem się strasznie na ten pomysł. Na tyle że zacząłem na nowo przygodę z wszystkimi "symulatorami kosmicznymi" w które grałem i które mnie ominęły.

Drugim wydarzeniem była moja korespondencja z znajomym. W pracy przy porannej kawie zawsze poświęcaliśmy kilka minut na omówienie najnowszych wydarzeń w grach. W momencie kiedy nasze drogi się rozeszły kontynuowaliśmy nasze rozmowy elektronicznie. Kiedy moja uwaga zeszła na gry kosmiczne, zacząłem pisać o nich więcej i więcej. Fakt że podobały się jemu moje historie o space sim-ach zachęcił mnie do zrobienia z tym czegoś więcej i tak powstał ten blog.

Na dobry start trailer Star Citizen'a podnoszący ciśnienie i wyciskający łzy fanom space simów. Takiego rozmachu wizualnego ten gatunek jeszcze nie widział:



Więcej informacji o projekcie Star Citizen znajdziecie na www.robertsspaceindustries.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz