wtorek, 2 kwietnia 2013

X3:Terran Conflict




Gram z doskoku w X3:Terran Conflict. Pierwsze podejście do tej gry miałem rok temu i wtedy się trochę odbiłem. Poziom skomplikowania jest duży, a gra nie ma dobrego tutoriala, przez co jest mało przystępna dla graczy przyzwyczajonych do dzisiejszych standardów.
Fajny symulator kosmiczny, przypomina mi czasy Elite 2: Frontier na Amidze, trzeba włożyć trochę pracy by zacząć, ale potem wciąga. Poza tym totalny sandbox, w późniejszej grze można mieć fabryki i własne floty, minusem są słabo wykonane wątki fabularne. Jak dotąd najlepiej wyglądająca gra z tego gatunku.

X3:TC można kupić na muve.pl już za 20zł (widziałem miesiąc temu za 5zł):
http://muve.pl/pc/symulacje/x3-konflikt-terranski-pc-pl/5564
w Carrefurze w koszu z grami czasami można znaleźć za 10zł.
Ja miałem szczęście i kupiłem jakiś czas temu uszkodzone pudełko z grą za 1zł, ale jak się lubi takie gry to warto mieć ją na półce za 20 zł. Minusem jest że nie ma w pudełku klucza do Steam, przez co nie da dokupić do niej dodatku.

Na koniec filmik Williama Ferrella przedstawiający początek gry handlarzem (w grze jest kilka postaci startowych do wyboru):

na swoim kanale na youtube ma tego znacznie więcej, jeśli ktoś jest zainteresowany to polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz