Za zebrane pieniądze planuje uruchomić profesjonalne studio do motion capture by nie musieć wydawać na wynajmowanie od innych firm, co pozwoli na oszczędności w dłuższym okresie czasu. W ciągu niecałych 24h zebrał już prawie dodatkowe 120 tysięcy dolarów.
Kampania będzie trwała do końca maja. Jeśli się zastanawiacie nad wsparciem projektu, to teraz jest idealny moment, w czerwcu ceny za pakiety dające dostęp do gry pójdą w górę. Zostało też już tylko około 50 000 miejsc dających dostęp do alfy i bety.
Z okazji startu kampanii wypuszczono broszurę stylizowaną na te wypuszczane przez koncerny samochodowe, pokazujący Aurorę, statek z którym rozpoczyna się grę:
http://s3-us-west-2.amazonaws.com/cdn-rsi/brochures/aurora_brochure.pdf
Dla tych co jeszcze nie widzieli, trailer gry:
dla tych co widzieli zresztą też. Warto zobaczyć jeszcze raz.
Jeśli intuicja mnie nie myli wkrótce można się też spodziewać nowych materiałów filmowych.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz